Kategoria: Nauka
Dodane: 1/02/2023 14:45:40
miesi±c temu
Opis: Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie jego uczestnikom niezbêdnej wiedzy, wymogów stawianych pracownikom biur podró¿y, zasad funkcjonowanie biur podró¿y w Polsce, aktualnych regulacji prawnych, zasad profesjonalnej obs³ugi klienta, wybranych systemów rezerwacji, wybranych dokumentów upowa¿niaj±cych do podró¿owania oraz zasad bezpieczeñstwa w trakcie podró¿owania.
Typ szkolenia: E-learning na platformie
Jak zapisaæ siê na szkolenie?
Nale¿y dodaæ szkolenie do ?koszyka? i z³o¿yæ zamówienie. W odpowiedzi zostaje wys³ane potwierdzenie zamówienia na adres email. Po op³aceniu nale¿no¶ci za szkolenie Uczestnik otrzymuje indywidualne dane dostêpowe do szkolenia ( login, has³o).
Kiedy rozpoczyna siê szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna siê w momencie wys³ania do Uczestnika danych dostêpowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostêpowe zostaj± wys³ane do 24 godz. roboczych od momentu zaksiêgowania na koncie firmy nale¿no¶ci za szkolenie.
Czas trwania: Materia³ zawarty w szkoleniu równoznaczny jest 24 - godzinnym zajêciom dydaktycznym prowadzonym w formie szkolenia stacjonarnego.
Miejsce: Dostêp do szkolenia 24 h/dobê na platformie szkoleniowej jakubfrankiewicz.pl przez okres 14 dni od dnia zamówienia. W dowolnym tempie mo¿na wykonaæ szkolenie.
Po ukoñczeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje za¶wiadczenie ukoñczenia szkolenia zgodne ze wzorem MEN wysy³ane poczt±.
Program szkolenia:
1. Dzia³alno¶æ biur podró¿y w Polsce
Najwa¿niejsze pojêcia i zasady stosowane w us³ugach turystycznych,
Przydatne informacje na temat rynku turystyki w Polsce i na ¶wiecie,
Kodeks Dobrej Praktyki Zarz±dzania w organizacjach turystycznych,
Przestrzeganie warunków ¶wiadczenia us³ug turystycznych w Polsce.
2. Regulacje prawne dotycz±ce turystyki w Polsce i UE
3. Wybrane dokumenty umo¿liwiaj±ce podró¿owanie
Nowy dowód osobisty,
Stary dowód osobisty,
Paszport i jego zabezpieczenia,
Paszport dyplomatyczny,
Paszport s³u¿bowy MSZ,
Genewski Dokument Podró¿y,
Polski dokument podró¿y dla cudzoziemców,
Ma³y Ruch Graniczny,
Karta Pobytu i Dokument potwierdzaj±cy prawo sta³ego pobytu.
4. Pracownik biura podró¿y – przygotowanie do pracy
Pracownik Biura Podró¿y – wymagania zawodowe,
Mowa cia³a w praktyce,
Zasady autoprezentacji,
Sytuacje konfliktowe,
Stres w pracy.
5. Zasady obs³ugi klienta w biurze podró¿y
Sprzedawca – role i zadania,
Bariery w komunikacji,
Rodzaje klientów,
Wybrane profile klientów biur podró¿y,
Zasady argumentacji w ofercie handlowej,
Polacy w podró¿y,
Najwa¿niejsze informacje na temat ofert biur podró¿y,
Przydatne narzêdzia w codziennej pracy w biurze podró¿y,
Us³ugi turystyczne a prawa konsumenta,
Zasady reklamacji w biurze podró¿y,
Tabela frankfurcka,
Rejestr klauzul niedozwolonych w turystyce,
Prawa pasa¿erów – Najczê¶ciej zadawane pytania.
6. Wybrane systemy rezerwacji
Kod linii lotniczych IATA,
Kod lotniska IATA,
Unijna czarna lista linii lotniczych,
MerlinX – Wybrane funkcje systemu,
TOM – wybrane funkcje systemu.
7. Niebezpieczeñstwa i zagro¿enia dla podró¿nych
Obowi±zkowe szczepienia dla podró¿nych,
Ubezpieczenia turystyczne.
8. Æwiczenia i testy sprawdzaj±ce
Grupa docelowa:
Przyszli pracownicy biur podró¿y,
Obecni pracownicy biur podró¿y,
Przyszli agenci turystyczni,
Osoby rozpoczynaj±ce dzia³alno¶æ gospodarcz±,
Studenci.
Poziom zaawansowania: podstawowy / ¶redniozawansowany
Szkolenie zawiera min.:
Lekcje wyja¶niaj±ce najwa¿niejsze zagadnienia,
Prezentacje multimedialne,
Materia³y multimedialne,
S³owniki,
Plansze edukacyjne,
Zadania warsztatowe.
Warunki zaliczenia:
Dok³adne zapoznanie siê z wszystkimi materia³ami w szkoleniu,
Uzyskanie pe³nej aktywno¶ci czasowej w szkoleniu wynosz±cej min. 24 h,
Pozytywne zaliczenie zadañ warsztatowych
Zamów: http://jakubfrankiewicz.eu/produkt/wakacje/ lub http://kurswiedzy.pl
Kontakt:
Jakub Frankiewicz
Telefon:
792794008
Email:
Ods³on: 775